U nas zwroty nie stanowią żadnego kłopotu.

Mamy pełne przekonanie co do jakości naszych kosmetyków i jesteśmy pewni, że Ty także pokochasz je od pierwszego użycia. Przy tym, szanujemy wszelkie obowiązujące przepisy prawne, a zatem oferujemy Ci możliwość zwrotu nieużywanego produktu w okresie 30 dni.

Procedura zwrotu naszych produktów jest bardzo prosta i intuicyjna:

reklamacje_historia_zamowien.png

Zaloguj się na swoje konto klienta i przejdź do zakładki "Historia zamówień".

reklamacje_zamowienie.png

Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot.

reklamacje_produkty

Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, zaznaczając odpowiednie pole przy ich nazwie.

reklamacje_powod.png

(Opcjonalnie) Wyjaśnij powód zwrotu.

reklamacje_zwrot.png

Następnie, wyślij paczkę na nasz firmowy adres.

Efektywna i błyskawiczna obsługa reklamacji

Mimo, że pakujemy nasze przesyłki z najwyższą starannością i przechowujemy produkty w optymalnych warunkach, czasami niestety może pojawić się niepożądana sytuacja. W takich momentach stajemy u boku naszych klientów, gotowi do natychmiastowej pomocy. Jeśli odbierasz przesyłkę, która jest wyraźnie uszkodzona, nie martw się, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

reklamacje_telefon.png

Skontaktuj się z nami, aby poinformować nas o tej sytuacji.

reklamacje_odmowa.png

Powiadom kuriera, że nie przyjmiesz paczki ze względu na widoczne uszkodzenia.

reklamacje_zdjecie.png

Dokonaj zdjęcia protokołu szkody, który zostanie wypełniony przy Tobie przez kuriera, a następnie prześlij nam to zdjęcie.

Wówczas rozpoczniemy proces reklamacji, a my wyślemy Ci nową paczkę, aby zrekompensować wszelkie niedogodności :)

Jeśli po otwarciu przesyłki zauważysz, że produkt jest uszkodzony, prosimy o podjęcie następujących kroków:

Skontaktuj się z nami, opisz sytuację, a my doradzimy Ci, co należy zrobić, a także zorganizujemy odbiór uszkodzonego towaru przez kuriera.

Rozpoczniemy proces reklamacji, a Ty niezwłocznie otrzymasz nową paczkę


Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu, uprzejmie prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do przesyłki:

Pobierz formularz zwrotu


Reklamacje oraz zwroty prosimy kierować na poniższy adres:

Per a Pell Polska
ul. Kurkowa 4/U3
70-535 Szczecin
tel: +48 790 509 204