U nas zwroty nie stanowią żadnego kłopotu.
Mamy pełne przekonanie co do jakości naszych kosmetyków i jesteśmy pewni, że Ty także pokochasz je od pierwszego użycia. Przy tym, szanujemy wszelkie obowiązujące przepisy prawne, a zatem oferujemy Ci możliwość zwrotu nieużywanego produktu w okresie 30 dni.
Procedura zwrotu naszych produktów jest bardzo prosta i intuicyjna:
Zaloguj się na swoje konto klienta i przejdź do zakładki "Historia zamówień".
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot.
Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, zaznaczając odpowiednie pole przy ich nazwie.
(Opcjonalnie) Wyjaśnij powód zwrotu.
Następnie, wyślij paczkę na nasz firmowy adres.
Efektywna i błyskawiczna obsługa reklamacji
Mimo, że pakujemy nasze przesyłki z najwyższą starannością i przechowujemy produkty w optymalnych warunkach, czasami niestety może pojawić się niepożądana sytuacja. W takich momentach stajemy u boku naszych klientów, gotowi do natychmiastowej pomocy. Jeśli odbierasz przesyłkę, która jest wyraźnie uszkodzona, nie martw się, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Skontaktuj się z nami, aby poinformować nas o tej sytuacji.
Powiadom kuriera, że nie przyjmiesz paczki ze względu na widoczne uszkodzenia.
Dokonaj zdjęcia protokołu szkody, który zostanie wypełniony przy Tobie przez kuriera, a następnie prześlij nam to zdjęcie.
Wówczas rozpoczniemy proces reklamacji, a my wyślemy Ci nową paczkę, aby zrekompensować wszelkie niedogodności :)
Jeśli po otwarciu przesyłki zauważysz, że produkt jest uszkodzony, prosimy o podjęcie następujących kroków:
Skontaktuj się z nami, opisz sytuację, a my doradzimy Ci, co należy zrobić, a także zorganizujemy odbiór uszkodzonego towaru przez kuriera.
Rozpoczniemy proces reklamacji, a Ty niezwłocznie otrzymasz nową paczkę
Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu, uprzejmie prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do przesyłki:
Pobierz formularz zwrotu
Reklamacje oraz zwroty prosimy kierować na poniższy adres:
Per a Pell Polskaul. Kurkowa 4/U3
70-535 Szczecin
tel: +48 790 509 204