Oto odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące procesu składania zamówień:

1.Czas przygotowania zamówienia

Twoje zamówienie jest dla nas priorytetem. Po jego złożeniu, zajmiemy się nim niezwłocznie - najpóźniej w ciągu godziny od akceptacji płatności (dla płatności z góry) lub otrzymania zamówienia (dla płatności za pobraniem). Następnie szybko przekazujemy je do naszego centrum logistycznego do dalszej realizacji.

2.Termin wysyłki zamówienia

Zamówienia realizowane przez InPost (Kurier i Paczkomaty) złożone do godziny 20:00 w dni robocze zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą wysłane pierwszego kolejnego dnia roboczego. 

3. Problem z płatnością Przelewy24 

W przypadku trudności z płatnością przez Przelewy24, zachęcamy do skorzystania z opcji tradycyjnego przelewu. Wpłaty prosimy kierować na dane:
Odbiorca: PP7 Sp. z o.o.
Adres: ul. Kurkowa 4/U3 70-535 Szczecin 
Numer konta: 10 1050 1559 1000 0090 8311 4992
Adres banku: ING Bank Śląski S.A.
SWIFT: INGBPLPW
Tytuł przelewu: W tytule płatności prosimy podać tylko numer zamówienia

Po zaksięgowaniu płatności, przystąpimy do przygotowania zamówienia do wysyłki. Pamiętaj, że zamówienie zostanie anulowane, jeśli nie otrzymamy płatności.  

4. Modyfikacja zamówienia

Ze względu na szybki proces realizacji zamówień, zmiany mogą być nieosiągalne. Wyjątek stanowią zamówienia niezatwierdzone opłacone tradycyjnym przelewem. W takim przypadku zalecamy anulowanie i złożenie nowego zamówienia.

5.Anulowanie zamówienia

Możesz anulować zamówienie logując się do swojego konta i korzystając z historii zamówień. Dla zamówień złożonych jako gość, prosimy o kontakt mailowy z prośbą o anulowanie. Działaj szybko, gdyż czas na anulowanie jest ograniczony. 

6. Nieudana próba anulowania

Jeżeli nie udało Ci się anulować zamówienia, możliwy jest zwrot. Zaloguj się, przejdź do historii zamówień i wybierz opcję "Zwrot". Dla zamówień złożonych jako gość, prosimy o kontakt mailowy oraz odesłanie produktu z wypełnionym formularzem zwrotu.

7. Procedura zwrotu 

W celu zwrotu zamówienia - zaloguj się do swojego konta i przejdź do historii zamówień. Następnie przy odpowiedniej pozycji kliknij button „Zwrot”. Jeśli złożyłaś/-eś zamówienie jako Gość - wyślij do nas maila z prośbą o zwrot zamówienia oraz odeślij produkt wraz z uzupełnionym formularzem. 

8. Otrzymywanie faktury

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i będzie dostępna w ciągu 72 godzin od dostarczenia zamówienia. Możesz ją pobrać z maila potwierdzającego realizację zamówienia lub ze swojego konta, jeśli takowe posiadasz. 

9. Doradztwo dotyczące kosmetyków

Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w doborze odpowiednich produktów. Skontaktuj się z nami pod numerem +48 790 509 204 lub napisz maila na adres sklep@perapell.pl