Program zapewniający satysfakcję klientów

W dostarczaniu najwyższej jakości doświadczeń klientom widzimy jeden z głównych filarów naszej marki.

Obejmuje to nie tylko nasze produkty, ale również cały proces zakupowy, od początku do końca. Zapewniamy szeroki wybór produktów kosmetycznych, prostą i przyjazną obsługę transakcji, ekspresową dostawę, a nasza infolinia jest dostępna dla Ciebie przez 7 dni w tygodniu. Rozumiemy, że mimo naszych starań mogą wystąpić sytuacje, w których nie spełnimy indywidualnych oczekiwań klienta. Dlatego stworzyliśmy program mający na celu zwiększenie satysfakcji naszych klientów.

Na taką okoliczność postanowiliśmy zapewnić naszym klientom program wspierający poziom satysfakcji.

Przekraczanie oczekiwań

Ponieważ Twój komfort jest dla nas priorytetem, jesteśmy gotowi reagować na wszelkie negatywne sytuacje. Jeśli w jakikolwiek sposób nie sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom, prosimy o kontakt z nami.

Może to dotyczyć zarówno jakości naszych produktów, jak i obsługi klienta. Przyjmiemy Twoje uwagi i postaramy się znaleźć najlepsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.

gwarancja_satysfakcji4.png Cokolwiek nie spełniło Twoich oczekiwań?
gwarancja_satysfakcji5.png Skontaktuj się z nami!
gwarancja_satysfakcji6.png Zadzwoń na infolinię pod numerem +48 533 709 708
gwarancja_satysfakcji7.png Lub napisz na adres sklep@perapell.pl
gwarancja_satysfakcji8.png Podziel się swoimi uwagami.
gwarancja_satysfakcji9.png Na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie!