Program zapewniający satysfakcję klientów
W dostarczaniu najwyższej jakości doświadczeń klientom widzimy jeden z głównych filarów naszej marki.
Obejmuje to nie tylko nasze produkty, ale również cały proces zakupowy, od początku do końca. Zapewniamy szeroki wybór produktów kosmetycznych, prostą i przyjazną obsługę transakcji, ekspresową dostawę, a nasza infolinia jest dostępna dla Ciebie przez 7 dni w tygodniu. Rozumiemy, że mimo naszych starań mogą wystąpić sytuacje, w których nie spełnimy indywidualnych oczekiwań klienta. Dlatego stworzyliśmy program mający na celu zwiększenie satysfakcji naszych klientów.
Na taką okoliczność postanowiliśmy zapewnić naszym klientom program wspierający poziom satysfakcji.
Przekraczanie oczekiwań
Ponieważ Twój komfort jest dla nas priorytetem, jesteśmy gotowi reagować na wszelkie negatywne sytuacje. Jeśli w jakikolwiek sposób nie sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom, prosimy o kontakt z nami.
Może to dotyczyć zarówno jakości naszych produktów, jak i obsługi klienta. Przyjmiemy Twoje uwagi i postaramy się znaleźć najlepsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.
Cokolwiek nie spełniło Twoich oczekiwań?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń na infolinię pod numerem +48 533 709 708
Lub napisz na adres sklep@perapell.pl
Podziel się swoimi uwagami.
Na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie!