Program zapewniający satysfakcję klientów
W dostarczaniu najwyższej jakości doświadczeń klientom widzimy jeden z głównych filarów naszej marki.
Obejmuje to nie tylko nasze produkty, ale również cały proces zakupowy, od początku do końca. Zapewniamy szeroki wybór produktów kosmetycznych, prostą i przyjazną obsługę transakcji, ekspresową dostawę, a nasza infolinia jest dostępna dla Ciebie przez 7 dni w tygodniu. Rozumiemy, że mimo naszych starań mogą wystąpić sytuacje, w których nie spełnimy indywidualnych oczekiwań klienta. Dlatego stworzyliśmy program mający na celu zwiększenie satysfakcji naszych klientów.
Na taką okoliczność postanowiliśmy zapewnić naszym klientom program wspierający poziom satysfakcji.
![](https://perapell.pl/img/cms/AdobeStock_554616342 (2).png)
Przekraczanie oczekiwań
Ponieważ Twój komfort jest dla nas priorytetem, jesteśmy gotowi reagować na wszelkie negatywne sytuacje. Jeśli w jakikolwiek sposób nie sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom, prosimy o kontakt z nami.
Może to dotyczyć zarówno jakości naszych produktów, jak i obsługi klienta. Przyjmiemy Twoje uwagi i postaramy się znaleźć najlepsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.